Sosyal medyayı uygulamadan mı kullanırsınız, tarayıcıdan mı?

Özellikle bilgisayar üzerinden kullananlar, nasıl yapıyorsunuz? Ben genelde tarayıcıdan kullanmayı tercih ediyorum.

uygulama vs app
uygulama vs app
Sosyal medyayı uygulamadan mı kullanırsınız, tarayıcıdan mı?
Cevapla