Özellikle bilgisayar üzerinden kullananlar, nasıl yapıyorsunuz? Ben genelde tarayıcıdan kullanmayı tercih ediyorum.

Özellikle bilgisayar üzerinden kullananlar, nasıl yapıyorsunuz? Ben genelde tarayıcıdan kullanmayı tercih ediyorum.

bu siteyi tarayıcıdan kullanıyorum
Sosyal medya uygulamalarını peki
uygulama
Uygulama ben
en iyisi bu sanırım
Öyle gibi ya sne
Pcde uygulama safhasına yeni geçtim, mobil cihazlarda uygulamadan
Anladım
Cevap
11Cevap
Tarayıcıdan kullanıyorum ama çoğu zaman kasıyor
Wep sayfasından en hızlısı mobili denedim de çok yavaş
Burayı hem uygulamadan hem tarayıcıdan kullanıyorum
neden ki
Öyle
Tarayıcıdan giriyorum
En iyisi
Sosyal medya uygulaması
Çoğu kullanıcı öyleymiş
Uygulamadan sadece burası tarayıcıdan
en mantıklısı bu galiba
Uygulama tercih ediyorum.
En kolayı
Telefondan ve uygulamadan
Genellikle uygulamadan kullanırım
Uygulamadan kullanıyorum
Her ikiside kullanıyorum
Uygulama
en sağlıklı olan bu galiba
Uygulamadan başkan
En iyisi
Uygulamadan
Uygulama
Uygulama
tarayıcıdan
Website
Tarayıcıdan..
Uygulama
Genel tercih galiba
Evet otomatik işte
Uygulama tabiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar