Y kuşağının sonlarında doğdum çocukken evimizde bilgisayar yoktu sonradan alındı. O zamanlar çok mu değerliydi ulaşılmazdı?

1993 Şubat doğumluyum 32 yaşındayım. İlk bilgisayar evimize ben 15 yaşındayken alındı. Ama çocukluğumun altın çağlarında fifa 2003-2004-2005 serileri ve cs gta vice city nin ilk piyasa yaptığı yıllarda evimde olsun çok isterdim. Babam memurdu annem ev hanımı 2 kardeştik. Bizim gibi olan çoğu ailede 1999-2006 arası bilgisayar yoktu alınmıyordu. Şimdi çok rahat alınıyor çeşit ve satış bollaştıgı için ucuzladı mı yoksa öncelikler mi değişti
Y kuşağının sonlarında doğdum çocukken evimizde bilgisayar yoktu sonradan alındı. O zamanlar çok mu değerliydi ulaşılmazdı?
Cevapla