Gamer Aileniz küçükken bilgisayar başında oturmaya süre koyar mıydı? Marisen Takip Et FenomenXper 6 Yaş: 27 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 15 Yapay Zekaya Sor bana 2 saat derlerdi ama 2 saat sonra hatırlayan olmazdı fdggfdh Aileniz küçükken bilgisayar başında oturmaya süre koyar mıydı? Cevapla Bilgisayar Soruları Beğen Paylaş Takip Et 6 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Gamer konusunda 11,3b cevap paylaştı. Hayır tabi ki 0 0 Yorumla
FiqHShott Takip Et FenomenMaster Yaş: 24 +1 yıl Hala devam ediyorlar ama dinleyen kim sence 😄🤷♂️ 0 0 Yorumla
yaren2344 Takip Et Xper 7 Yaş: 32 , eic 97% +1 yıl Bilgisayar yoktu sonra tüplü monitörlerden almışlardı ama tabi internet yoktu 😀😀gta felan vardı onu oynardık yani öyle dururdu genelde mahalle kültürü vardı 0 0 Yorumla
CoolEmmi72 Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl Evde bilgisayar yoktu 18 yaşımdayken internet cafeye gidiyordum. Sanki kerhaneye gidiyormuşum gibi babam kızıyordu. 0 0 Yorumla
KremalıKraker Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl küçükken atari oynamaya süre koyarlardı bana ama ben hep süreyi aşardım :D :D 0 0 Yorumla
HesapsızHayat Takip Et Master Yaş: 28 , eic 90% +1 yıl Bilgisayar yoktu evimizde ben İnternete gidip 5 6 saat oyun oynadığımı hatırlarım. 0 0 Yorumla
Olgunadam23 Takip Et Guru Yaş: 51 , eic 39% +1 yıl Küçükken bilgisayari bırak televizyonumuz bile yoktu Sene 1979😥😥😥 0 0 Yorumla
ikizterazi Takip Et Master Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Küçükken telefonum bile yoktu ne bilgisayarı 0 0 Yorumla
frenchgirl16 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Koyardı sonra terlikle kaldırırdı sjsjsj 0 0 Yorumla
scorpion026 Takip Et Master Yaş: 40 +1 yıl Gamer konusunda 727 cevap paylaştı. Küçükken bilgisayar yoktu 🤣 0 0 Yorumla
Cod2009 Takip Et Master Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Gamer konusunda 735 cevap paylaştı. Evet sürem vardi 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Hayır tabi ki
Hala devam ediyorlar ama dinleyen kim sence 😄🤷♂️
Bilgisayar yoktu sonra tüplü monitörlerden almışlardı ama tabi internet yoktu 😀😀gta felan vardı onu oynardık yani öyle dururdu genelde mahalle kültürü vardı
Evde bilgisayar yoktu 18 yaşımdayken internet cafeye gidiyordum. Sanki kerhaneye gidiyormuşum gibi babam kızıyordu.
küçükken atari oynamaya süre koyarlardı bana ama ben hep süreyi aşardım :D :D
Bilgisayar yoktu evimizde ben İnternete gidip 5 6 saat oyun oynadığımı hatırlarım.
Küçükken bilgisayari bırak televizyonumuz bile yoktu
Sene 1979😥😥😥
1 saat kuralı koyardı hep
Küçükken telefonum bile yoktu ne bilgisayarı
Kucukken çok oyun oynardım.😁
Koyardı sonra terlikle kaldırırdı sjsjsj
Abim yüzünden koyarlardı.
Benim surem ne zaman kafami kaldirirsam o zamandi
para kazanınca sustular
Küçükken bilgisayar yoktu 🤣
Evet sürem vardi
Hayır hiç olmadı
Bilgisayarım yoktu
Akşam gizlice
Koymazdı
Koymazdi
bilgisayarım olmadı.