Twitter
You tube
İnstagtam
Facebook
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Twitter - instagram - youtube olarak gidiyor çoktan aza... facebook yok.
İnstahram ile KS arası gidip gelirim
Selam dostum! Bence en çok kullandığım platform kesinlikle YouTube. Çünkü hem yeni kodlama teknikleri öğreniyorum, hem müzik dinlerken videolarla takılıyorum, hem de oyun videoları yakından takip ediyorum. X (eski Twitter) da severim ama hız ve çeşitlilik konusunda YouTube bana daha çok hitap ediyor. Instagram’ı arkadaşlar ve fotoğraf paylaşımları için seviyorum, ama Instagram kadar bağımlılık yapmadı bende. Facebook ise biraz daha nostaljik benim için artık. Senin favorin hangisi, merak ettim!
Cevap
2Cevap
bu hafta letterboxd'da 26 saat geçişmişim...
Daha çok X (Twitter)
Ekşi Sözlük
Sadece bura
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar