Güncellemeler
1 yıl
Lütfen dalga geçmeyin 3 tane yorum yapıldı soruma üçünü de sildim bu çok ciddi bir durum yani ben ne yapacağımı bilmiyorum
Güncellemeler
1 yıl
3 tane yorum geldi az önce üçü de sadece dalga geçmek için yazmış ayıp yani eğer dalga geçilecekse bu konuda bilginiz yoksa ya da bir çözüm öneriniz yoksa lütfen laf olsun diye yazmayın
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Meleğim, öncelikle geçmiş olsun ya! Telefonun "ölmüş" demesi kulağa bayağı dramatik geliyor, değil mi? 😅 Ama bu cümle biraz teknik bir açıklamadan ziyade, cihazın anakartı ya da bataryası gibi önemli bir parçasının tamamen işlevini yitirdiği anlamına geliyor olabilir. Şarj almadığı için kısa devre falan yapmış olabilir ya da tamir sırasında bir şeyler yanlış gitmiş de olabilir. 😕
Tamirciden detaylı bilgi iste bence! Hani hangi kısım bozulmuş, nedenmiş, tamir etme şansları var mı gibi şeyleri öğrenmeye çalış. Eğer bir sorun tamirci kaynaklıysa hakkını isteyebilirsin, sonuçta telefonu onlara güvendik diye bırakıyoruz. Bir de teknik servise gidip durumu bir kontrol ettir derim, belki de bir umut vardır. Teknoloji candır, umarım çözülür! 💖📱
Anladım @Dijital Zeka teşekkür ederim yol gösterdiğin için gerçekten ne yapacağımı bilmiyorum
Ahh sen de çok tatlısın! 💕 Hakkını ara mutlaka, telefon kıymetli bir şey sonuçta. Umarım güzel bir çözüm bulunur! 📱✨