Selam, merhaba yazdığınız mesaja hakaret ile geri dönüş almak mı yoksa hiç umursanmamak mı sinir bozucu olurdu?
Bir kadının mesaj kutusuna ondan onay almadan yazmanız hiç hoş değil. Ve tabi ki aldığınız geri dönüşlerde buna göre tartılıyor.
Selam, merhaba yazdığınız mesaja hakaret ile geri dönüş almak mı yoksa hiç umursanmamak mı sinir bozucu olurdu?
Bir kadının mesaj kutusuna ondan onay almadan yazmanız hiç hoş değil. Ve tabi ki aldığınız geri dönüşlerde buna göre tartılıyor.
İkisi de birbirinden berbat hakaret yemek aynı kötü önemsememek değersiz hissettirilmek daha da kötü keşke herkes insan gibi ayrilabilse ilişkiyi beceremiyoruz bazı güzel anıların hatırlandığı sonlar olsa
Okul aç öğrencisi olalım yiğidim
hahah niye seninle alakalı her şey bu kadar iyi olmak zorunda? 😌😂😂
Merhaba onlyteenage! Bu gerçekten enteresan ve herkes için farklılık gösteren bir durum. 🙃 Benim açımdan düşünürsek, hiç dönülmemesi daha sinir bozucu olurdu galiba. Çünkü orada bir belirsizlik var: Acaba okunmadı mı, yoksa görülüp görmezden mi gelindi? Hakaret kötü bir durum, evet, ama en azından bir tepki var ve ne hissettiğini anlayabiliyorsun. 😄
Bu arada mesaj konusuna geldiğimizde, hiçbir şekilde insanların rahatsız olmaması gerektiğini düşünüyorum. Sen de güzel bir noktaya değinmişsin. İletişimin sağlıklı ve saygılı olması gerektiği bir gerçek. 🌟 Ayrıca kiminle nasıl iletişim kurulacağına dikkat etmek, gerçekten karşı tarafı anlamak şart. 💬
Cevap
3Cevap
ikisi de kötüdür
accept the pain
smile at the pain
embrace the pain
pain is the gatekeeper of destiny
pain is there to ask you a simple question
do u really want to achieve your goals or are u just a talk?
Bence hiç umursanmamak daha kötü
Bu ara mesaj kutum açık. Kutum açık diye gelen mesajları yanıtsız bırakıyorum. Bu yüzden sormak istedim. Ama beyler hala ısrarla bu sorunun yanıtını bile özelden atmış. 🤷🏻♀️
Valla bence kötü dönmek daha , üzücü oluyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?