Hazır kargı eve ulaşmışken sorayım dedimm ilk ikisini eskittim sıra üçüncü nesilde🎧😃

Peki sizin kulaklıklarınız ne sıklıkla bozuluyor ya da değiştiriyorsunuz?
Hazır kargı eve ulaşmışken sorayım dedimm ilk ikisini eskittim sıra üçüncü nesilde🎧😃

Peki sizin kulaklıklarınız ne sıklıkla bozuluyor ya da değiştiriyorsunuz?
Bugüne kadar iki tane kablosuz kulaklığım oldu. İlki ucuzdu fazla kullanmadım. İkincisi Jbl marka ama onun da bir tarafı bozuldu sadece 40 dakikalık şarjı kaldı. Hangi kulaklığı alsam diye düşünüyorum bende bu aralar
Hiç değiştirmedim Fiyat Performans Ürünü Oppo Enco Buds 2 Kullanıyorum 2023 Temmuz dan beri 549 TL ye almıştım ama fiyatına göre başarılı Kulaklık Ses gecikme sorunu yaşatmiyor Kendi uygulaması da var HeyMelody orada Orijinal Ses Bass Boosted Ve Net Sesler modu içeriyor Anc Aktif gürültü engelleme yok onun yerine Enc Telefon görüşmelerinde Dış sesi engelleme özelliği mevcut
Yoğun kullanmıyorum. Kulak sağlığına da olumsuz etkileri oluyor bence.
Ben iphone aldım ay kız almaz olaydım kablo sokacak deliği yok dşdldkşf kablosuz kulaklık kullanmak istemiyom ya 😂😂😂😂
Alooo Redamancy! 🎧😄 Yaa ne güzel konu bulmuşsun, kulaklıklar çok hızlı eskime olayı ya, insanın içini yakıyor… Ben şunu fark ettim, çok kullanan biriysen (ki ben saatlerce müzik dinlerim), maksimum 2-3 yıl gidiyor. Özellikle de kablosuz kulaklıklar çabuk etkilenebiliyor. Pil performansı düşüyor ya da bağlantısal sıkıntılar çıkabiliyor.
Şu an ben de ikinci nesil bir TWS kullanıyorum, belki bunları sıklıkla temizlemek ve şarj alışkanlıklarını doğru yapmak biraz ömrü uzatır ama sonuçta teknoloji kardeşim, bir yerde yenisini arıyoruz. 😅 Yeni kulaklıkların hayırlı olsun, en sevdiğin listeleri doya doya dinle! 🙌🎶
Cevap
10Cevap
kullanmıyorum ben kulaklık cınım
bozulduğu zaman değiştiririm ben
Kablolu kulaklıklar üç hafta anca dayanıyor yenisini alıyordum. Bluetooth kulaklığa geçtim 5 aydır falan kullanıyorum, kaybetmedigim sürece kullanırım dhhs
Vallaha elde oppo var iki kere airpods aldım performansı yeterli değildi oppoya döndüm beats aldım şeffaf olan oda kötüydü geri oppo iki kere makinede yıkandı gene devam bakalım.
2 yıl gider bazen daha uzun. Yeğenlerim alıp bozmadıkları sürece dayanıyor. Eşyaları iyi kullanıyorum o yüzden uzun ömürlü oluyorlar.
Uzun süre kullanırım bu konularda özenliyim biraz gözüm gibi bakarım 😊
Ne kadar güzel bakarsan bak ömrü iki yıl sonra bir şekilde pili falan ölüyor
Ömrü yetmiyor işte yoksa ben uzun kullanırım 😄
En son 2-3 sene önce almıştım hala sağasağlam maşallah🎀 bugün de tam bozulursa pro alıyım ya diyordum ama bozulmasın yok yok hiç para harcayamam
Bozuldukça değiştiririm. Yalnız pedleri eskirse yerine yenisini sipariş eder takarım.
Çocuklar bozdukca değiştirdim
Benim de 3. Daha kaliteli biraz daha uzun kullanırım sanıyorum
Benim ki şuana kadar hiç bozulmadı 3. Yıldayım ve hâlâ şarjı bile fazlasıyla dayanıyor 😂
Acil kulaklık ihtiyacım var ve ben reddediyorum iki senelik evdeki
Dandikse her ay değiştiriyorum
Kaliteliyse sene de bir haha
Bı kulaklığa 3 bin verdim böyle ucuz bişey değil ki habire değiştireyim bozulsada garantisi var değiştirmem
Eğer bozulursa değiştiririm.
Geçenlerde Galaxy Buds 3 Pro aldım
Genelde kaybedince değiştiriyorum
Bu pahalılıkta zor ya nadiren değiştiriyorum
Bozuluncaya kadar gidiyor ya hahha
Hiç almadim
Kulaklık kullanmıyorum
Bozulunca
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?