Platonik aşık olduğum kişiyi yanlışlıkla aradım. Ne yapacağım?

Onun numarası bende var ama benim numaram onda yok. Ben de ailem bilmesin diye sadece numara olarak kaybetmiştim rehberime. Az önce de ablamı arayım derken yanlışlıkla onu aradım. Sonra hemen kapattım zaten. Acaba çağrı gitmiş midir? Görmüş müdür? Geri arar mı? Ne yapacağım ben? Yanlışlıkla aradım desem inanır mı ki?
Platonik aşık olduğum kişiyi yanlışlıkla aradım. Ne yapacağım?
Cevapla