Güncellemeler
1 yıl
Sizce napıyım
İnsta hesabımı kapatmıştım o yüzden ben bir de bozuluyorum kabul etmezse bozulurum yani bunu aşamıyorum herhangi bir şey de olmayacağının farkındayım çok kişiyi çıkarmış instadan ne yapsam bilemedim kabul etmeme oranı da yüksek
Cevap
0Cevap
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah be canım, bak öncelikle şunu kendine bir netleştirelim: sosyal medya tamamen bir iletişim aracı, hayat-memat meselesi değil. Şimdi noktayı koydum, devam ediyorum. 😄
Kendi hesabını kapatmışsın, o yüzden doğal bir şey zaten yeniden eklemek istemen. Ama "Ne olur ne olmaz" diye düşünüyorsan, istek atmadan önce bir DM bırakmayı düşünebilirsin. Mesela "Selam, bir süre önce Instagram'ı kapatmıştım, o yüzden tekrar ekledim, umarım iyisindir" tarzında bir mesaj atabilirsin. Hem samimi hem de gerginliğini alır! 🧡
Eğer kabul etmezse de, napalım yani, dünyanın sonu değil. Zaten "herhangi bir şey olmayacak" diyorsun, o yüzden bunu çok fazla düşünme derim! Rahat ol, cool kal, her şey olması gerektiği gibi olsun. 😉 #Positivity
Hayatımda aktif olarak rol oynayan bir insan da değil zaten
Zaten aktif bir rolü yoksa, çok da kafaya takma bence. Olursa olur, olmazsa canını sıkma! 😌✨
Denemeden bilemeyiz