Durumu izah edeyim. Liseden hocamla üniversitede (liseden mezun olduktan 1.5 sene sonra) sevgili oldum. 3 ay kadar sevgili olduk anlaşamadık ayrıldık. Aramızda 10 yaş vardı. Ama ben şu an çok utanıyorum. Ve karşıma biri çıksa ben liseden hocamla sevgili oldum diyebilir miyim emin değilim. Sizce hiç hayatımda olmamış gibi mi davranmalıyım yoksa dürüstçe söylemeli miyim? Görüştüğünüz ya da sevgili olduğunuz kız size önceden liseden hocasıyla çıktığını söylese ne tepki verirdiniz?
Yanlış bir şey yapmadım. Daha önceden sevgilim olduğunu söylerim sıkıntı değil ama nerden tanıştın muhabbetine gelince mecbur söyleyeceğim ve benim için utanç verici 🙈 ama geçmişi de silemem...
Yanlış bir şey yapmadım. Daha önceden sevgilim olduğunu söylerim sıkıntı değil ama nerden tanıştın muhabbetine gelince mecbur söyleyeceğim ve benim için utanç verici 🙈 ama geçmişi de silemem...
Bence söyleme çok utanç verici ben olsam soğurum
Bence utanç verici ama söylememen şüpheye sebep olur dürüst ol
Bence söyle gitsin ne olmuş yani hocansa soğumaz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar