Eski sevgilimin liseden hocam olduğunu saklamalı mıyım anlatmalı mıyım?

Durumu izah edeyim. Liseden hocamla üniversitede (liseden mezun olduktan 1.5 sene sonra) sevgili oldum. 3 ay kadar sevgili olduk anlaşamadık ayrıldık. Aramızda 10 yaş vardı. Ama ben şu an çok utanıyorum. Ve karşıma biri çıksa ben liseden hocamla sevgili oldum diyebilir miyim emin değilim. Sizce hiç hayatımda olmamış gibi mi davranmalıyım yoksa dürüstçe söylemeli miyim? Görüştüğünüz ya da sevgili olduğunuz kız size önceden liseden hocasıyla çıktığını söylese ne tepki verirdiniz?

Yanlış bir şey yapmadım. Daha önceden sevgilim olduğunu söylerim sıkıntı değil ama nerden tanıştın muhabbetine gelince mecbur söyleyeceğim ve benim için utanç verici 🙈 ama geçmişi de silemem...
Bence söyleme çok utanç verici ben olsam soğurum
Bence utanç verici ama söylememen şüpheye sebep olur dürüst ol
Bence söyle gitsin ne olmuş yani hocansa soğumaz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Eski sevgilimin liseden hocam olduğunu saklamalı mıyım anlatmalı mıyım?
Cevapla