Arkadaşlar sosyal medyada ki şeyler size de garip geliyor mu?

Tatlişlerim benle aynı fikirde misiniz merak ettim sosyal medya baymaya başlamadı mı artık. Bazı saçma şeyler var mesela yeni yeni görüyorum. Bir çare ortamı altta bir müzik iki veya 3 kişi oturup muhabbet ediyor gibi yapıyor kamera da onları çekiyor. Yazıda şu en iyi arkadaşınla önceden öylesin dir şimdi böylesindir😄 yok dudaklarını mı oynatıyorlar yoksa gerçek mi konuşuyorlar yandan da kamerayı kesiyorlar gözleri ile. Ne saçma değil mi. Bizde bunları günde bilmem kaç kez görüyoruz😄😁 neden? Bundan 20 sene önce insanlar bu tarz reelsleri izlese garipserlerdi şimdi ile ne kadar farklı değil mi şimdi her şey yapmacık. Arkadaş ortamı muhabbeti bile gösteriş sebebi. Değişik bir psikoloji anlamıyorum. Anlayan varsa anlatsın

Arkadaşlar sosyal medyada ki şeyler size de garip geliyor mu?
Cevapla