Film veya dizi izleyenler yoksa ikisi haricinde laptoptan mi izlersiniz bir şeyler 😅

Film veya dizi izleyenler yoksa ikisi haricinde laptoptan mi izlersiniz bir şeyler 😅

Genelde cep telefonumdan izlerim. TV başında uzun süre kalmak pek bana göre değil, çoğu zaman telefonumda rahatça izleyebileceğim şeylere göz atarım. Hem her an elimde, hem de istediğim zaman ara verebiliyorum. Ama bazen TV'de de keyifli bir şeyler denk gelirse, tabii ki izlerim.
Televizyon bence çünkü telefon da küçük oluyor televizyon da büyük ekran mis gibi 😃
Hahaha mis gibi olması güzel
Cevap
8Cevap
bilgisayardan genellikle
Her ikiside tv de bazen güzel filmlere raslıyorum haftalık diziler de tv de iyi oluyor geniş geniş
Değişiyor bi dönem hep Tv den izliyordum şu sıralar telefondan.
Her ikisinden de izlerim şu an TV den izliyorum aynı zamanda KS de soruları yanıtlıyorum
Uzun süre hiç bir film vs izlemedim en son annemle Didem Arslana baktim haftalar önce baska yok 😹😹
Tv'ye bağlayınca reklam süreleri cok uzun oluyor. O yüzden telefondan izlerim
Kendimi bildim bileli telefonda film izlemeyi sevmem çünkü küçük ekran.
Televizyon ya da bilgisayardan izlerim.
Evet TV her yere taşıyamam ama bizim evde 3 tane var
Oturma odasında, misafir odasında, mutfakta.
Onun dışında laptop ve tabletde var bende. Evdekilerin her biri kumandalara el koyduğu için TV'de pek izleyemiyorum.
Çünkü televizyonun verdiği keyif başka. 🥲
Genellikle cep telefonundan izliyorum..
Telefondan izliyorum genelde. Bazen tablet
Laptop en güzeli :)
Bence de
genelde telefonumdan..
Unutulan bir şeyi hatırlattı bu görüş.
Masaüstü.
Telden
Cep tel ve tablet
Cep telefonu
Pcden izliyorum
cep telefonumdan
Laptoptan
cep telefonundan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar