Televizyon kullanan kaç kişi kaldı merak ediyorum. Ben her şeyi telefondan izliyorum. Daha basit ve kullanişli geliyor.
Televizyon
Telefon
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Televizyon kullanan kaç kişi kaldı merak ediyorum. Ben her şeyi telefondan izliyorum. Daha basit ve kullanişli geliyor.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Telefondan seyrediyorum. Büyük ekran artık tat vermiyor. O raddeye geldim.
Bende de tablet var , ikisinin ortası daha güzel bence 😀
Bazen tv bazen telefon
PC icat edilmedi mi onu neden secemiyoz...
Hiç aklıma gelmedi
Ordan izliyom ben..
Bilgisayar
bilgisayar veya telefon