
Bence çok güzel oluyor. Otobüste, yeri gelince yemek yerken ya da çalışırken. Benim en sevdiğim aktivitelerden birisidir telefondan bir şeyler izlemek.

Bence çok güzel oluyor. Otobüste, yeri gelince yemek yerken ya da çalışırken. Benim en sevdiğim aktivitelerden birisidir telefondan bir şeyler izlemek.
Evet telefondan bilgisayardan film dizi izlerim aslında telefon ekranı çok küçük olduğu için pek tercih etmiyorum sadece bilgisayar olmadığı zamanlarda ya da uzun yolculuklar da daha çok tercih ediyorum telefon ile izlemeyi çünkü genelde telefon ekranı küçük ve 2 saatlik filmi de telden izlemek zor oluyor hem şarjı çok bitiyor hem de pek bir şey anlaşılmıyor ve ayrıca rahat da izleyemiyorum genelde boynum arıyor izlerken. ama çok çok zorundaysam o zaman izlerim tabi ki.
Telefondan neredeyse hiç dizi, film izlemedim. Sadece dışardayken milli maç ya da derbi varsa anca öyle izlediğim oldu. Yine de Yutup’da neredeyse günlük izlediğim kanallar oluyor.
Ama aslında merak ettiğim filmleri izlesem iyi olabilir. Fakat telefon, sosyal medya, internet bağımlılığı var. Telefondan film izlersem oynayacak bir şey bulamam.😁
Uzun zaman sonra ilk defa dizüstünde film açtım. Bir yandan da soruna yanıt veriyorum. Telefondan izlersem bunu yapamam 😂
Cevap
20Cevap
En çok telefondan izlemeyi seviyorum
Otobüs yolculuklarında farklı keyifli oluyor ama normal zamanda da izlerim mesela işten yorgun geldiğimde yatarak izlemek daha iyi ve keyifli oluyor.
Telefondan başka yerlerde de izleniyor muymuş ya? 😄 ben kendimi bildim bileli telefondan izliyorum
Gayet de
Evet en sevdiğim şeylerden biri. Gece uyumadan önce mutlaka Netflix'i açıp bir dizi/film seçip izleyerek uyuyakalırım..
Ben hep telefondan izliyorum zaten. Hiç TV'den, Tabletten ya da Pc üzerinden izlemedim. Telefondan izlemek daha keyifli geliyor bana.
Önceden izliyordum sonra parama kıyıp tablet aldım. 3 dakikalık YouTube videsu izleyecek olsam dahi tabletten açıyorum büyük rahatlık oluyor.
Pek tarzım değil, en azindan tabletten izlerim ekran küçük film için ya uzun youtube videoları izlerim tabi
oldum olası küçük ekrandan nefret ederim pc nin monitörü 34 inch öyle söyleyim pc de izliyorum
İzlerim hatta bence telefondan daha rahat yatakta yan dönüp telefonu da sabitliyorsun mis. Pc de bu pek mümkün olmuyor.
Şu anlık başka cihazım olmadığı için telefondan izliyorum bazen zorlasa da alıştım artık bir kere zaten madem mecburum buna keyif almaya bakıyorum
Pek tercih etmiyorum ama @mayaaguzel sayesinde bugün bir düşünmedim değil
İzleyek birlikte😂
@MayaaGüzel olur izleyeek
İndirdin mi rave
@MayaaGüzel yess gel buradan konuşmayak
Çok diziye veya filme bağlı kalamadığım için telefondan çok izleyemiyorum
İzlerim, ama daha çok televizyon ve ya tablet tercih ederim.
özellikle uçakla bir yere seyahat ediyorsam telefonumdan film izlediğim olmuştur
Telefona film mi indiriyorsun?
Hıhım, film indiriyorum
Öyle olması lazımdı zaten 😀uçaktaki internet filme yetmez doğru
@AgustusOctavianus bunu öncesinde hesap ediyoruz tabii, uçak moduna alıyoruz ve indirdiğimiz filmleri kesintisiz izliyoruz
İndirdikten sonra kesintisiz tabi zaten indirmesen binmeden bir süre açık tutsan da tarayıcı hafızasına alıyor ya
Evet abi gayet de izlenir bu arada sitede favori erkek üyem sensin sen ve Serenia
Telefonda zevk alamıyorum evde dev ekranda izlemek güzel
Eskiden izliyordum da şimdi izlemiyorum tv bile bakmıyorum diziye filme ayıracak fazla vaktim yok
Evet, yabancı dizileri özellikle. Hiçbir ayrıntı kaçmıyor o zaman gözümden…
Severim. Yemek yerken açarım mutlaka kendime bir şeyler teksem.
Her zaman öyle izliyorum sessiz sakin zamanda
İzlerim evet 😊🎬 keyifli oluyor
izlerim şimdilerde pek mümkün değil ama izlerim
Izleme isteğim gelse hic tanimam telefon tablet alayindan izlerim:)
Genellikle tercihim bu. Bişey izlemem için bi noktaya çakılı kalmayı sevmiyorum 😊
Çoğu yönetmen filmlerinin telefondan izlenmesini istemiyor. Tabletten izliyorum ben en kötü.
Pek tercih etmem ama izlerim.
evet işe gidip gelirken izliyorum
Sürekli telefondan izliyorum..
İzlerim tabiki
34 inç curved monitörüm yok
Bilgisayar ya da tabletten.
Evett izliyorum arada
Büyük ekranı tercih ederim
Çok nadir telefondan kulaklıkla izlerim.
Evet ya YouTube ve dizipal sağolsun
Evet genellikle telefondan izliyorum hatta
Telefondan keyifli oluyor zaten
Bazen tabletten seyrediyorum
Arada evet ama çok sevmiyorum
Boş zaman buldukça sürekli izlerim
Arada izliyorum
Olabilir ama laptop daha iyi
İzlerim evet.. Ama genelde tabletten izliyorum
Yok, yazlıkta bazen tabletten izliyorum.
Tel den baska biryerden izlemem
Çoğu zaman izliyorum
Genellikle telefondan izliyorum
Daha çok film izlerim..
Bazenn
İzlerim. Severim de.
Küçük ekran izlemem
bence hiç güzel olmuyor
İzlerim
Arada isde evet
Hep öyle izliyorum
Evet izlerim
Evet
Bu arada avatar 2 ne zaman internete düşer
Ara sıra.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?