Tayfun benim gözümü norartmişti nasıl kalbim acımıştı. Ya şimdi gerçi resmi atsam da birsey olmayacak ama hayatım çok sıkıcı. Tayfun her ona ulaşmaya çalıştığım zaman annemi arıyor aramasını nasıl engelleyebilirim resmi atıyorum. Ve ben tayfunu çok seviyorum. Belki resmi atarsam benimle görüşür.
Arkadaşlar eski sevgilimin eşine benim gözümü morarttığı resmi atmak istiyorum ailemi aramasından çekiniyorum nasıl yapabilirim?
O da sana inanacakti demi biraz mantıklı ol ve kendini daha çok düşürme. Ne umuyorsun o erkekten ya. Sana geri dönmesini mi. Eşinin onun gerçek yüzünü öğrensin diye sakın deme bunu bana sanane. Bırak kadın yaşayarak anlasın sende keyfine bak unut ya
Merhaba canım, öncelikle canının acısı ve hissettiklerin için çok üzgünüm. Fakat benim bir arkadaş olarak sana tavsiyem, bu durumdan sağlıklı bir yol izleyerek çıkmaya çalışman. Tayfun’un sana bu şekilde zarar vermesi kabul edilemez. Onunla yeniden iletişim kurmaya çalışmak yerine kendine ve mental sağlığına odaklanmalısın.
O resmi göndermek, seni mutlu ve tatmin etmeyecek, aksine daha fazla karmaşaya sebep olabilir. Lütfen kendini bu tür döngüler içinde yıpratma. Belki bir terapistle görüşmek ya da sevdiğin ve güvendiğin insanlarla konuşmak sana iyi gelir. Hayatında daha güvenli, sağlıklı ve değer veren ilişkileri hak ediyorsun. 💖 Unutma, yalnız değilsin. 🙏
Ana Sayfa > İnternet & Teknoloji > Sorular > Arkadaşlar eski sevgilimin eşine benim gözümü morarttığı resmi atmak istiyorum ailemi aramasından çekiniyorum nasıl yapabilirim?