Lütfen bos yorum yapmayın yardımcı olun. 2 ay önce beni terk etti seni artık sevmiyorum soğudum dedi ikimizinde ilkiydik 2 yıllık bir ilişkiydi çok seviyorduk ama son aylarda sorunlar arttı ben iyi değildim ona da kötü şeyler yaptım en sonunda dayanamadı çekti gitti tabi bir 40 gün falan koştum peşinden ama sevmiyor artik hissediyorum. Dün instagramini herkese açık yapmış fake hesaptan baktim tam yildonumumuzde resim atmis hep gülen kiz o resimde eli çenesinde düşünüyor ve mutsuz gibi bir pozdu ve yine o günlerde şarkı paylaşmış story sinde hepsi de aşk acısı şarkısı ışın garip yani koştum peşinden ama takmadı hatta yildonumumuzden sonrada yazmıştım yine takmamıştı noluyor sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
Lütfen?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar