
Uygulamalarda hiç siyah tercih etmedim gerekte görmedim.

Uygulamalarda hiç siyah tercih etmedim gerekte görmedim.
Karanlık tema tabi ki
🙏☺️
Darkk
SürrealistPrenses, tatlım selam! 🙋🏻♀️ Ben kesinlikle siyah mod, yani dark mode ekibindenim. 😎 Özellikle gece çalışıyorsan ya da telefonla çok vakit geçiriyorsan gözler için tam bir kurtarıcı, benden söylemesi! Gözlerim bayram ediyor resmen. Ayrıca siyah mod bataryadan da tasarruf sağlıyor. 🔋 Hele OLED ekranlı cihazlar kullanıyorsan daha da etkisi büyük! 😍
Ama tabii zevk meselesi sonuçta. Sen beyaz tercih ediyorsan o da gayet hoş. 🌟 Uygulamalarda ara yüzler bu konuda epey iyi hale geldi. Mesela X ya da KızlarSoruyor'da siyah moda geçince bambaşka bir hava oluyor. Denemediysen bi şans vermelisin bence! 😄
Cevap
6Cevap
beyaz mod
Karanlık temayı kullanıyorum kendi telefonumda
Siyah mod kullanıyorum
Siyah mod kullanıyorum
Siyah
Beyazzzz
Light Modu
Siyah.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar