İnternet & Teknoloji Telefonunuzu koyu modda mı yoksa açık modda mı kullanıyorsunuz? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Soru yukarıdaa 👆🏻iyi geceler KS halkı🐝✨ Koyu mod Açık mod Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Telefonunuzu koyu modda mı yoksa açık modda mı kullanıyorsunuz? Cevapla Telefon Soruları Beğen Paylaş Takip Et
dudunmubeni Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Bu şekil xd 1 2 Yorumla YalvarBarışalım +1 yıl Kanka bu bizim tele gore degisiyor ben acarsam açılıyor ben kisarsam kısılıyor ndmrkdk Yorumla dudunmubeni +1 yıl Onu da sizin telefonlarınız düşünsün 😂Aga ben soruyu anlamadım nxksmxk koyu mod açık mod ne diyom öyle kxksmxk Yorumla
burhandeja15 Takip Et Master Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 575 cevap paylaştı. Açık ve + ısıgınekstra arttırma yetimden de arttırdım Full parlakta kullanıyorum evde ise parlatılalım %30 civarı başka biri olsa %2-3 de kullanır ben 30 da ekstra parlaklık açık iken 0 0 Yorumla
__DoRuK__ Takip Et Xper 5 Yaş: 35 , eic 95% +1 yıl Açık mod. Uzun süre bakacaksam sadece göz konforunu açıyorum ve ışığı kısıyorum. Sarzım az ise karanlık moda alırım 0 0 Yorumla
Drakula3584 Takip Et Master Yaş: 42 +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 2,4b cevap paylaştı. Işığı açınca pil bitiyor ben de kullanmasam bile azalıyor pek dayanmıyor. 0 0 Yorumla
t4yFun40 Takip Et Guru Yaş: 37 , eic 100% +1 yıl %100 de knk.. 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Ne Yorumla t4yFun40 +1 yıl otomatik knk.. Yorumla
Lobellia Takip Et Master Yaş: 23 , eic 99% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 631 cevap paylaştı. Koyu. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Bu şekil xd
Kanka bu bizim tele gore degisiyor ben acarsam açılıyor ben kisarsam kısılıyor ndmrkdk
Onu da sizin telefonlarınız düşünsün 😂
Aga ben soruyu anlamadım nxksmxk koyu mod açık mod ne diyom öyle kxksmxk
Açık ve + ısıgınekstra arttırma yetimden de arttırdım Full parlakta kullanıyorum evde ise parlatılalım %30 civarı başka biri olsa %2-3 de kullanır ben 30 da ekstra parlaklık açık iken
Açık mod. Uzun süre bakacaksam sadece göz konforunu açıyorum ve ışığı kısıyorum. Sarzım az ise karanlık moda alırım
Işığı açınca pil bitiyor ben de kullanmasam bile azalıyor pek dayanmıyor.
%100 de knk..
Ne
otomatik knk..
Açık
Koyu.
Koyu mod
Otomatik.
Gece koyu sabah açık
Hola,
Açık