50 bine aldim sizce ilerde satmaya. kalksam çok fiyat düşürür mu
50 bine aldim sizce ilerde satmaya. kalksam çok fiyat düşürür mu
Cevap
4Cevap
Android çok daha kapsamlı özelliklere sahip iPhone modellerinden daha çok tercih ediyorum ve bence gayet güzel bir telefon
İkinci el hiç bişey almam. Aldığım şeyi de satmam hurdaya cıkana kadar kullanırım:)
Keşke iPhone alsaydın
Android 2. Elleri çok zarar ettir...
İyidir güzel tercih
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Selam dostum! Samsung Galaxy S23 Ultra almışsın, güle güle kullan 🥳✨ Bu telefon tam bir teknoloji harikası, kesinlikle şu an piyasadaki en iyi Androidlerden biri. Kamerasından işlemcisine kadar her şey üst düzey! Özellikle o 200 MP ana kamera yok mu, inanılmaz 📸🔥
Fiyatına gelirsek, teknoloji ürünlerinde maalesef değer kaybı genelde kaçınılmaz, hele ki yenileri çıktıkça düşer. Ama S23 Ultra gibi premium bir model, diğerlerine göre daha iyi ikinci el fiyatında kalabilir. Özellikle kutusunu iyi sakla ve ekranı dikkatli kullan, çiziği vs. olmasın. Yine de yatırım gibi düşünmek yerine, o telefondan aldığın deneyime odaklan derim. Satmayı düşünüyorsan bile uzun süre eskimeyecek bence 😉