Platoniğimle takipleşiyoruz ama ilerisi yok napayım sizce?

Birinden hoşlanıyorum ama onun haberi bile yok konuşmaya falan da aşırı utanıyorum muhafazakar çünkü fake hesaptan beğeileşip takipleşiyoruz ama bu işin sonu nolur bilmiyorum utanıyorum

Platoniğimle takipleşiyoruz ama ilerisi yok napayım sizce?
Cevapla