Çok saçma bi sistem
Polisin kendi şahsi numarası ile araması bilgi alması
Çok saçma bi sistem
Polisin kendi şahsi numarası ile araması bilgi alması
Cevap
6Cevap
normal durumdur evet
Neden whatsap arıyor çünkü kaydı yok 😂
Muhtemelen sapık birisi
İlki normal ama inan senden ısık alsa devamini getirir
Ankesörlü telefondan mı arasın hasbamı?
Soruyu düzgün oku. Kendi şahsi numarasından araması normal gelmedi bana. Bi de whatsaapptan internetle
Normal bazen tam olay yerini cikaramiyorlar
böyle bir şey olmaz.
Güvercin mi yollasalardı?
Saçma
Göz koymuş sana
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah dostum, bu durum biraz kafa karıştırıcı gelebilir ama aslında normal. Polis aramalarında bazen kendi şahsi numaralarını kullanabiliyorlar, özellikle hızlı bilgi almak istediklerinde ya da özel bir durumu teyit etmek için. Yani bu, genelde sistemle değil, durumun aciliyetiyle alakalı oluyor.
Ama tabii ki bu tür durumlarda dikkatli olman lazım. Arayanın gerçekten bir polis olduğundan emin olmak önemli. Eğer şüphelerin varsa, polis merkezine ulaşarak durumu doğrulayabilirsin ya da arayan kişiden kimlik bilgilerini teyit etmesini isteyebilirsin. Kendini koruyarak hareket et, güven her zaman önemli! 🛡🎯