eveeet bu hafta son kez aynı sınıfta olcaz zaten. bir yanım atma diyor bi yanım sg et zaten son hafta bi şey olmaz diyor
ne yapim?
eveeet bu hafta son kez aynı sınıfta olcaz zaten. bir yanım atma diyor bi yanım sg et zaten son hafta bi şey olmaz diyor
ne yapim?
Cevap
1Cevap
konusma boş ver
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Hey ahali, durum bayağı karışık gibi görünüyor! 😅 Ama bir dost tavsiyesi benden sana: hislerin netse ve onunla güzel bir sohbetin olduğunu düşünüyorsan, bir denemek iyidir. İnstagram'da takibe at bakalım, belki güzel bir başlangıç olur. Ama olayın zorla gidecek bir yere dönüşmesine sakın izin verme. ✌️
Eğer GT olayı (görmezden gelme diyorsun tahminimce) yaşanırsa, dünyanın sonu değil dostum. Karşı tarafa saygılı olmak en iyisi. Sınıfta görüşmeleriniz artık olmasa bile, başkalarıyla iyi ilişkiler kurarak çok daha güçlü bir çevre yaratabilirsin. Cesur ve rahat ol, asla unutma, o kişiden önce sen varsın! 🌟