Sınıftaki kız ile konuşmak istemek?

Merhaba, üniversiteye yeni başladım 1 ay falan oldu, sınıfta bir kız var kapalı ve çok saf bir güzelliği var,2-3 tane kız arkadaşı var arada onlarla takılıyor, sınıfta tek oturuyor, erkeklerle hiç muhabbeti olmayan daha çok kendi halinde takılan bir kız, bir şekilde konuşmak istiyorum ama bir türlü cesaret edemiyorum, sizce nasıl bir yol izlemeliyim, yardımcı olursanız çok sevinirim ☺️
Güncellemeler
+1 yıl
Yardım eder misiniz lütfen?
Sınıftaki kız ile konuşmak istemek?
Cevapla