Kursta hoşlandığım kızla konuşmak için için neler yapmalıyım?

Ben mezunlar için üniversiteye hazırlık amacıyla hazırlanan halk eğitim kursuna gidiyorum. Kurs hafta sonu başladı ve ben bugün başladım. 3-4 gün sonra gitmemin dezavantaj olduğunu düşünüyorum fakat, kimse kaynaşmamış zaten. Herkes beraber yazıldığı kendi arkadaşıyla muhabbet kuruyor. Benim önümde hoşlandığım kız oturuyor, ne yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Öncelikle ilginiz için teşekkürler :) Bu kursa başvuruyu çok önceden yaptı herkes. Ekim ayının 1. günü. Ama geç hazırladılar sınıfları. Bu cuma başladı, orada benim geçen seneki okuldan, yani sınıfımdan bir kız arkadaşım da var. Ona anlatmalı mıyım? Ayrıca kurstaki kimse birbiriyle kaynaşmış durmuyor. Yani erkekler, diğer erkeklerle konuşmuyor. Herkes kursa yazıldığı arkadaşıyla konuşuyor mesela. Sizce kursa geç gitmem kötü bir durum mudur? Sorularıma cevap verirseniz ve bana yol gösterirseniz :
Güncellemeler
+1 yıl
Halk Eğitim kursunun çıkışında, kızla aynı durakta bekledik ve aynı otobüse bindik. Ben tabi ki hiçbir şey yapamamıştım. Çok çaresizlik içersindeyim dostları.
Güncellemeler
+1 yıl
Kursta bugün atışma gibi bir durum oldu bizim grup ve bazı öğrenciler arasında. Hoşlandığım kız bizi savundu ve haklıydık zaten. Ama, bizimle teneffüs arasında olmuyor, çıkışta gelmiyor ve pek konuşmuyor. Ne yapacağımı bilmiyorum. Bir çare bulun.
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar, bugün çok sinirliydim. Sınıfta bir tane oğlan var, sınıfta pek kimse birbiriyle konuşmuyor, herkes kendi grubuyla takılıyor ama, sınıftaki oğlanlarla selamlaşıyorum falan. Bugün birisinin yanına oturdum, selamlaştığım ve hal hatır sorduğum bir kişi. Hiç samimi değiliz, benim kendi grubumda o çocuğu sevmiyor, kendini bir şey sanan artistin teki. Hoşlandığım kız bizim önümüze oturdu. Kızın saçları arka sıraya geliyordu, oğlan çaktırmadan kızın saç tellerine dokundu, kız öne eğildi.
Kursta hoşlandığım kızla konuşmak için için neler yapmalıyım?
Cevapla