Sevgilim dershaneye yazılacak ama sınıfında kızlar da olacak hiç istemiyorum gitmesini fazla mı abartıyorum?

kıskanıyorum eger birisiyle konuşur ya da karşı taraf bisey yapar ne bileyim kanka arkadas olmak ister falan çok düşünüyorum
Sevgilim dershaneye yazılacak ama sınıfında kızlar da olacak hiç istemiyorum gitmesini fazla mı abartıyorum?
Cevapla