Kurs grubumda inanılmaz gıcık olduğum bir kız var ne yapacağım aynı ortamda bulunmak zorundayım?

Kız inanılmaz kötü bana laf sokuyor ve benden dört yaş küçük bir de ilk başta bana abla deme dedim canım gibi arkadas ıluruz sandım. ama bana saygısızlık yapınca abla der misin dedim o da tamam dedi sonra zaman geçti demiyor artık. ben bunu bir daha uyarsam mı abla demeyi unutuyosun dşye ama 2 aydır falan ismimle hitap ediyo saçma mı olur? ve bana gerçekten bazen laf sokuyor ima yapıyor. saygısızca nefret ediyorum ondan bana bakmasına bile tahammül edemiyorum onu görmeye bile tahammül edemiyorum onun yüzünden kursa geç kalıyorum ya düşünebiliyor musunuz uyardı hocalar beni neden geç kalıyorsun diye gitmek istemiyorum onun yüzünden ne yapmalıyım ya bıktım artık bana bu laf sokmalarından? ben de cevap veriyorum ama onun kadar çirkef değilim sinirimi bozuyor bazen anında cevap aklıma gelmiyor napayım. hem onun kankası var yanında ama ben kimseyle yakın değilim o kadar. Ben 22 o 18

Kurs grubumda inanılmaz gıcık olduğum bir kız var ne yapacağım aynı ortamda bulunmak zorundayım?
Cevapla