AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
95Cevap
Hiç kullanmadım.
Hesabım bile yok.
Sen bir kraliçesin sana yakışmaz
Teşekkürler
Ben instagram ve tiktok kullanmıyorum
Tik toku geçtim instegram
Helal sana
Normalde kizlar instegram için kedilerini öldürüyorlar
Teşekkürler)
Sen teşekkür etme bu toplum sana bir teşekkür borcu hatta senin heykelin dikilmeli
Tabiki ülkede bunun için yeterli beton var mı bilemiyorum 😀🤣
Betona gerek yok çok pahalı
Kartondan yaparlar)
Ülkenin bütçesi yetmez ise IMF den borç isteriz ama yinde çimento dan yaparız 🤣🤣
Beni çok mahcup ediyorsunuz efendim😂
Senin heykelini Ankara'da meclisin onunda yapmaz isek biz mahcup oluruz asıl 🤣🤣
Açılışa gelirim)😅
Tabiki geleceksin kanbersiz olmaz balkon konuşması yapman gerek 😀🤣
Şimdi ben buraya neden çıktım?
Niçin çıktım?
Nasık çıktım?
Bunu izaha gerek yok
Gördünüz yürüdüm çıktım
Ama çıkmamışta ola bilirim
Çıkmışsam Çıkmışımdır
Çıkmamışsam Çıkmamışımdır
Görünen köy uzakta değildir
Buraya çıktıkta sonradan çıkmadıkmı dedik?
Bunlar birtakım uydurma laflardır
Sahi yaaa
Ben buraya neden çıktım?
Kim çıkardı ulan beni buraya?
🤣🤣🤣🤣tahmin ettim ama
Çok şükür o canım uygulamayı hiç kullanmadım😑
Kullanırsan cenneti görmezsin 😀
Bende kullanmıyorum
Haberin var
Haberim var
Tiktok ve Instagram kapatılsın
Diyorsun🤣bu Erdoğana söyle 🤣 çözüm onda
Görürsem söylerim 🤣
Senin kolun uzundur sen söylersin 🤣
Ben de varım hiç indirmedim ve kullanmadım
Sakın öyle bir hataya düşme
TikTok indirmedim bile hesabımda yok
Olmasın zaten
Cidden hiç kullanmadım
Eminmisin 😀
En başından beri benn
Tabiki sen bu konuda lidersin hiç kimse senin eline su dokemez
Evett💯😅
Senin liderliğini hiç kimse elinden alamaz
Senin böyle bir şey yapacağını
Gören bile inanmaz
Kullanmıyorum
Kullanmış olsaydin ayıp etmiş olurdun
Türkiyede akıllı bu kadar azmıymış
Aziz Nesin %60 oran verdi şimdi ise %90 çıkmış adam 30 yıl önce haklı olduğu için sevilmiyor du
Kesinlikle benn 😃✌️
Sen yorum yapmasaydin da senin kullanmadığı biliyordum 😀
Cevabımı yazmasam aklıma takılırdı benim 😅
Bizde merakta kaldık neden yorum yapmıyor diye
Buraları anca sen şenlendiriyorsun
O güzel güler yüzle 😀
Teşekkürler fakat KS canlar olarak unutmayalım atalarımız ne demiş "Biz birlikte güzeliz" 👈😂😂
Atalarımız güzel demiş
Topluma çok faydalı bir atasözü 🤣
Ben % 7 nin içindeyim
Helal sana
Ben, ayda bi kez indirip napıyolar diye bakıyorum gittikçe kötüleşiyo JXJXKXK
Sen böyle yapmayida bırak
biri benim bzusjis
Helal sana
Ben hala kullanmiyorum
Hala kullanmıyorum diye bir şey yok
Kullanma zaten yoksa kullanmayimi düşünüyorsun 😀
o nasil oranmis neyseki o kesimin icindeyim
Kendini korumuşsun helan sana 😀
tisikkurleer
%7'lik kısımda olmaktan gurur duyuyorum
Sen zaten gurur duyulacak bir insansın
Senin varlığın KSK toplumuna armağan dır
Sen hepimizin gurur kaynağısin
Seninle iftihar ediyoruz
Senin varlığınla başımıx dik anlimiz aktır
Senin yokluğun bize ölum varlığın ise bize hayat kaynağıdir
Allah'ım çok pis gaza geldim
🤣🤣🤣🤣
Ben kullanmıyorum
Eminmisin 😀
Evet, niye öyle sordun
Senden öyle bir şey beklemiyordum zaten
Kullansaydin çok üzülürdüm
Abla senin dediğinle hareket ederse
Ablanın aklından şüphe duyarım 🤣🤣🤣
Kaldırdım yorumları. Başkasının lafıyla hareket edecek değilim yahu
Ergen kafası yapacak bir şey yok
Bende kullanmiyorum.
Yok bide kullan saydın 😀
😂işim olmaz kıytırık şeyler ile
Sen kendini o seviyeye getirmezsin biliyorum
Seni tanıyorum 😀🤣
Teşekkür ederim. Bunu yansıta bildiysem sizin anlayışınızdan dır🙏🙏
Estafullah kendi seviyesini bilen insan alcalmaz
Ve benim için değerlisin
Ben hiç kullanmadın tiktok
Kendini bilen insanlar kullanmaz tıpkı sizin gibi
Teşekkür ederim 🙂
Bu toplumun senin gibilerine ihtiyaçi var
Hayatin daki insan çok şansli
🙂biri yok
Olmasın zaten 😀
😂
Tik tok var ama bir şey atmıyorum
Tik tok var ama bir şey atmiyorsun öylemi 🤣
Komik olan ne
Tik tok'a bir şey atmaman atmayacanin anlamına gelmez
Tik tok'a indirmek bile %93 arasina girmiş oldun kusurabakma
Mantığa bak instagram var olan hiç bir şey atmıyor sayılmıyor neyse boş yaptın
Sen tik tok indirmişsin ve göz geziyorsun
Bu tik tok kullandığınin anlamına geliyor
Var ama orada değilm pek bunu anlamıyorsun bir uygula olunca hep orada olmak zorunda değilsin
tamam anladım paylaşım yapmıyorsun ama
Girip izliyorsun paylaşımlari
Bu da tik tok kullandığınin anlamına geliyor
Şöyle diyorsun bir örnek pencerden dışarı bakıyorum ama dışarida değilim
Ama dışarıyi görüyorsun pencereden bunu hesaplamiyorsun
İnsan oglunda ilk meraktan başlar her şey
Merak edersen okursun okur isen ogernirsin
Siz de bir meraktan dolayı indirmişsin ve izliyorsun
Yani kullanıyorsun
Siteden bile tiktok videosu izlemedim
Kuranima izleseydin seni tayip Erdoğana şikayet ederdim 😀
Ne alak
Allah'ım bir alak bekleme gülmeyi de bilmiyorsun 😀
Komik değildi
Sen komik bir şey söyle gülelim 😀
Gerçekten bu turkiye toplumun ruh hali bozulmuş
Başta sen olmak üzere
Benim den çok şükür ben iyiyim en azından sizin gibi somurtmuyorum
%7'lik dilime girmekte ayrı bir güzel
Tabiki bence sen bir takla atarsın 😀
Bende kullanmıyorum🙄
Kullanma zaten
Ben hiç kullanmadım düşünmüyorum da…
Senin işin değil zaten yakişmaz yani
Kime sorsak kullanmıyorum ilginçmiş
Evet
%7 kısım KScanlar anlaşılan
Yok instergamdan veya X kullanıyor dur
Oran bence abartı o kadar yoktur
Oha %7lik azinliktayim gurur duydum..
Daha fazladır, doğru yüzde olduğunu pek sanmıyorum
ben de kullanmıyorum
Hiç indirmedim bile hahahas
Buradayım iyi ki.
Ben hic kullanmadım kullanmamda
En iyisi
Kullanmıyorum.
o %7 içinde olduğum için mutluyum
Demekki o yuzde 7 akıllıymiş
Kullanmıyorum
Bennn bağımlılık yapıyor vakit kaybı
Telefonda yüklü ama hesabım yok
instagram da kullanmayarak %00.1 lik dilimdeyim
Adını duyunca dahi tüyler diken diken
Evet benn çok şükür o dilimdeyim
O %7 kişi arasında bende varım
Ben kullanmıyorum sevmedim
Selam ben kullanıyorum ✨✨
Kullanmıyorum*
Instagram da yok tiktok ta yok Twitter de yok.
Ne güzel 😃
Neyseki o %7'nin içindeyim, ne mutlu bana 🤠
O kadar az olmamalı , çok şükür o aralıktayım
Daha fazladır abartmayalim
Hiç kullanmadım
Çok şükür o bataklığa düşmedim 😏
Bataklikmi orada kazandığın paralarla ev araba ve birçok ihtiyacını karsilayabilirsin
tiktok kadar saçma bir uygulama yok.
Kullanmıyorum 🤚🏻
Hiç uygulamayı bilmeyen yoktur ya
Ben kullanmıyorum
Ooo %7 ye girmişim
Buyrun benim
Tiktok kullanmayan kiz girl midir lo