Kendinizi kullanarak mi kullanmayarak mi şanslı hisseden gruptasınız? binlerce kez şükürler olsun kullanmiyorum hshsjsbzjsjbs 😂🤦 7 den 70 mişe kadar uzanan bu uygulama hakkında ne düşünüyorsunuz?
Türkiye de hiç tiktok kullanmayan oranı %7 miş kendinizi hangi şanslı grupta buluyorsunuz?
Tiktok dedikleri şeyin ne olduğunu biliyorum ama böyle Tiktok yok Instagram, yok application'lardan hayatta anlamam. Bazen buraya bile neden üye olduğumu sorgulayan biriyim. Sanırım aklımı yitiriyorum, böyle konularda. Ben pozitif bilimler kategorisinde araştırmaları seven biriyim, biraz da manevi hayatı olan basit bir insanım. Her neyse, öğle ezanı okundu zaten, gitsem iyi olacak.
İndirmeyen kesimdeyim. Bazı sosyal medya mecralarında videolarına denk gelmekten kaçınamıyoruz ama. Ne kadar aptallaşılabilir diye merak ettiğimden bir İnstagram hesabındaki tiktok videolarını izlemeye konuldum. Sandığımdan daha kalitesiz bir ortam olduğunu gördüm. Güzel içerikler çıkartan yaş bir kesim de vardır muhakkak ama malum..
kesinlikle katılıyorum bende indirmedim ama instagram saolsun :D çoğu akım bile yabancılara özenerek geliyor özgünlük desen yok dans desen yok ortada daha başka şeyler ön planda ve işin garip tarafı bunlar daha çok ilgi görüyor arz talep ilişkisi üzerine daha kötülerine doğru gidiyoruz gasdgashxga Allah kurtarsın bizi kardeşim gdhgashgcbkhasgbk :D :D
Haberlerden aldım bence olabilirde 7 den 70 mişe kadar uzanan uygulama ve karantinada herkes bir şeye sardı bu oranın artmasında etkili olmuştur. Kullanan oran her türlü kullanmayandan fazla ama bu acı gerçeğimiz dgsdcsdgjca :D