Date uygulamasında niye bir tane tipini beğenmediğim insan bile karşıma çıkmıyor?

Badoo diye bir şey indirdim. Yarım saatır baktım tipini beğendiğim bir kişi bile çıkmadı. Anlamadım sorun bende mi, uygulamada mı yoksa o uygulamayı kullananlarda mı? Ben mi çok seciciyim, erkekler mi tipsiz yoksa yanlış uygulamayaı mı seçtim?

Date uygulamasında niye bir tane tipini beğenmediğim insan bile karşıma çıkmıyor?
Cevapla