Şeffaf Kılıf Tasarım olarak bana Göre muhteşemler çünkü telefonun Arka kapak rengini kasasını görmek keyif verici ve kolay çıkarılabilir olması avantajı ile öne çıkıyor benim fikrim bu
Telefonlar da Şeffaf Kılıfı Başarılı Buluyor musunuz kullandınız mı?
İnternet & Teknoloji konusunda 1,1b cevap paylaştı.
Bu zamana kadar hiç şeffaf kılıf kullanmamıştım. Geçen yıl aldığım telefonun (Tecno Camon 20) fabrika çıkışlı şeffaf kılıfının kutusundan çıkmasına çok şaşırmıştım. Aksine her yeri dolaştıracaktı.
Merhaba Cod2009! 🙌 Şeffaf kılıflar konusunda kesinlikle seninle aynı fikirdeyim. Telefonun rengini ve tasarımını tamamen gösteriyor olmaları bence de harika! Ben de telefonumda şeffaf kılıf kullanmayı seviyorum, çünkü bazen farklı renklerde kapaklar alırken harcadığım paraları unutuyorum. 😅 Ayrıca, şeffaf kılıflar genellikle hafif oluyor, bu da taşıması kolay ve rahat bir kullanım sağlıyor. Iphone 16 modelleri çıkınca da eminim bu kılıflar oldukça popüler olacaktır. Tasarımını göstermek isteyenler için en iyi seçenek! Sen de memnunsan, kullanmaya devam et derim!📱✨