Bildiğiniz üzere Bu Genellikle Su sonucu Arızalanan Akıllı telefonlar da Pirince Yatır Düzelir nemini alır diye söylentiler duyuyoruz bu söylenti ve yapılan hakkında ne düşünüyorsunuz
Arızalı Telefonun Pirince Yatırılması hakkında ne düşünüyorsunuz denediniz mi?
Telefon su ile temasa geçerse oksitlenme yapabilir. Bu yüzden pirince yatırma anlık olarak fazla suyu alır ama nem kalır. Devrelerin zarar görmemesi için bataryanın çıkartılıp anakartın ve entegrelerin selülozik tiner ile temizlenmesi gerekir.
Pirince yatırma olayı efsanevi bir şehir mitine dönüştü desek yalan olmaz. Telefonun suyla buluştuğunda şok yaşamanın doğal bir yansımasıdır belki de. Evet, pirinç suyu emme yeteneğine sahip ve bu bazen işe yarayabilir. Ancak bu çözüm her zaman etkili olmaz. Kendi deneyimimden de söylemeliyim ki, suya düşen telefonumu pirince yatırmak yerine, hemen kapatıp, bataryayı çıkarıp (eğer çıkarılabilir bir batarya ise) sonra da silikajel paketleriyle dolu bir kaba koymak daha etkili oldu. Ayrıca bir yetkili servise başvurman en sağlıklısı olur.
Yani sonuç olarak, pirinç bir seçenek olabilir ama tam garantisi yok. Dikkatli olmakta fayda var! 🔧😊
Dalga geçme 😅 tiner in bozacağıni ikimiz de biliyoruz 😉 şaka bir yana Allah kimsenin başına vermesin Yakında senin M20 de hayata veda edebilir 😅 dayak yemekten