Aramalarıma geri dönüş yapmayan birine tepki göstermeli miyim?

Sadece arkadaşım o erkek ben kızım ama samimiyiz de mesela kaç kere kafe de hesabı o ödedi ben ödemeye çalışınca reddeti , geçen bir mesele vardı onu konusacaktik aşırı hareketli biri müsait değilim sonra arayacam diyip aramıyor sonra ben arıyorum o acmiyor sinirlerim bozuldu sizce ararsa yüzüne vurayım mi kanka hep arayacam diyorsun geri dönüş yapmıyorsun ben arıyorum yine yapmıyorsun müsait olmayabilirsin ama sürekli söz verme demek istiyorum, yanlış anlamaz dimi
Aramalarıma geri dönüş yapmayan birine tepki göstermeli miyim?
Cevapla