Ya Arkadaşlar ben aynada ya da ön kamera da fotoğraf çekilince gayet güzel normal ama arka kamera çektiğimde baya piskolojim bozuk?

Güncellemeler
1 yıl
Konuşacak kimse yokmu be
Ya Arkadaşlar ben aynada ya da ön kamera da fotoğraf çekilince gayet güzel normal ama arka kamera çektiğimde baya piskolojim bozuk?
Cevapla