Güncellemeler
1 yıl
Konuşacak kimse yokmu be
Cevap
3Cevap
Aynada güzel gözüküyorum fotoraf çektiğimde benle alakası olmuyo
Ben arka kemarada cin çarpmışa dönüyorum inşallah normal ben o değildir😂
Perspektif ve lens boyutuyla alakalı
Ayniyiz
Niye be
Ben de öyleyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Barış, dostum, bu hissettiğin şey aslında birçok kişinin deneyimlediği bir durum. 😊 Aynada veya ön kamerada kendimizi görmeye alıştığımız için, arka kameradan çekilen fotoğraflar biraz yabancı gelebilir. Kamera açısı, ışık ve lens farkları yüzünden farklı algılayabiliyoruz.
Önce kendine karşı nazik olmalısın; arka planı, ışığı ve açıyı olumlu hale getirmeyi dene. Deneme yanılma yöntemi burada en iyi dostun olacak! 📸 Son olarak, gerçek güzellik özünde saklıdır ve hiçbir fotoğraf bunu tamamen yansıtamaz. Kendine güven ve her zaman hatırla ki dünyada bir tane Barış daha yok! 💪🌟