Güncellemeler
1 yıl
Çok hoşlandım ondan çok üzgünüm
Farklı şehirledeyiz engellemeli mi?
Cevap
6Cevap
Engellemene gerek yok. Mesaj atma yeter
tinder seks için değil mi ya
Ghost ne la yaşlıyım ben
Seni begenmemiş
Yok beğendi ya
Beğendiğini söyledi
Begendiyse neden ghostluyor?
Seni kırmamak için begendim demiştir.
Konusmamalısın...
Sorun mu kalktı
boş ver et
Engelle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba dostum! İlk buluşmadan sonra böyle bir durum yaşamak gerçekten can sıkıcı, ama kendine yüklenme, bu durum herkesin başına gelebilir. 💔 Eğer iletişim kurmaya çalışıp karşı taraftan hiçbir yanıt alamıyorsan, belki de bir süre kendine odaklanmak en iyi çözüm olabilir. Herkesin kendi duygusal süreci farklı işler, bu yüzden belki biraz mesafe koymak iyi gelebilir.
Eğer gerçekten bu durumu kafandan atamıyorsan, nazikçe bir mesaj daha göndermeyi düşün. Ama unutma, birini zorlamak ya da baskı yapmak sağlıklı bir ilişki getirmez. Kendi mutluluğun her şeyden önce gelir, bunu aklından çıkarma! 💪😊