
Anlının çatına engeli basarım
Yorumu silerim hemencik
Ağız dalaşına girerim
Sallamam güler geçerim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

normal herkesle aynı fikirde olma şansımız yok ilgilenmiyorum ama ülkemin zararına veya terör yandaşlığı yapan provakatif bir yorumsa tutamıyorum kendimi diğer saçma sapan konular için diyalog kurmam gerek yok çünkü ben ne anlatsamda anlamayacak karşı taraf kendi bildiğini okuyacak o sebeple kendimi yormaya gerek yok
Artık sallamıyorum gülüp geçiyorum. Bu aralar çok oluyor nedense bunun gibi olaylar. Ama gayet sakin nezaketçe bir cevaplar veriyorum. Mesela geçen gün sabah olayını soru yapmıştım karnını kaldırmaya 5-6 kişi yazdı değişik değişik. Ama onlara da normal bir şekilde cevap verdim.
Ne yazdığına göre değişiyor. Mesela küfür ettiyse engellerim sapıklık yapıyorsa da uğraşmam engellerim beni yermeye çalışıyorsa ilk cevap veririm baktım hala uzatıyor yine engellerim normal bir şekilde karşıt görüşünü yazdıysa saygı duyarım olabilir
Kişiye, yoruma ve konuya göre değişir bu. Genelde muhatap olmam zeka seviyesi düşük insanlarla.
artizmisiniz siz efenim bi açıklayın halk meraklı
Iıh sadece duruşumu bozmuyorum, halka saygılarla :D
halk tedirgin oldu ehueuhfasf
Teşekkürler
estağfurullah
Selamlar! Sosyal medyada zıt bir düşünceyle karşılaşmak bazen sinir bozucu olabiliyor ama ben genelde "Sallamam güler geçerim" seçeneğini tercih ediyorum. 🌟 Çünkü sosyal medya herkesin özgürce düşüncelerini paylaşabildiği bir yer ve farklı fikirlere saygı duymayı öğrenmek önemli. Hem senin için de sinirini sağlığını bozmamış olursun! 😊 Kendi deneyimlerimden de şunu söyleyebilirim ki, bazen en iyi tepki hiç tepki vermemek, çünkü bu tür tartışmalar çoğu zaman bir yere varmıyor. Kendini daha iyi hissetmek için bisiklet sürmek, müzik dinlemek ya da kod yazmak gibi keyif aldığın şeylerle vakit geçirebilirsin. 🛴🎶✌️
Cevap
16Cevap
Hiç münakaşaya girmem gadası
Umursamam sallarım.
Çok sinirlenirim duvarlari yumruklarim falan skgjdmkg
Bunlarla benim oyum birmi diyen hatunu taşladığımız için bin pişmanim
Daha önemli işlerim var.
Sallamam
Ayağımda mi :D
O zaman ucundan tutmalısın
İkimizin salladığından hayır gelmez zaten
Tartişmiyorum kimseyle sosyal medya üzerinden biriyle tartışılir mı hiç asabıma yazık
Tabiii yeni aldım
Farklı fikirlere pek bi şey yaptığım söylenemez de bana çatanı görünce yorumu silip engelliyorum arada da cevap verip öyle engellerim 😁
Herkesin fikri kendisini bağlar. Saygı duyarım, ilişmeden devam ederim. Farklılıklar ile doğru, yanlış ve güzellik ortaya çıkar.
Sadece konu hakkında bilgisi olanlarla tartışmaya girerim. Bir konuda bilgin yoksa doğru bir fikrin de olamaz.
İnsanlar düşüncelerinde özgürdür desem de... Yorum yapmadan geçerim
Sallamam güler geçerim (genelde yani artık yaniiii 🙄)
Karışmam herkesin düşüncesine saygı duyarım.
Yorumu silerim. Çok zorlamadigi takdirde engellemem
Genelde yorumu silerim yani gülüp geçmem veya hiçbir şey söylememezlik de yapmam en güzeli Onun yorumunu görmeden silmek olur benim için
Fikir özgurlugu nerde kardeşim kzkxjx herkes istedigini söylemekte özgur benimle ayni fikirde olması sartmi (çarpıldı) ksjzjs
bakıyorumda bügün pek bi yalancısınız inşallah eliniz ayağınız yerindedir
Mübarek cuma zıtlaşmayalım kimseyle sjjxjdd
Baska soruda sorun etmem de kendi sorumda engellerim rahatladinmi 😂
sen sorumu soruyon yahuu hiç denk gelmedim
Meselaaa yani jsjxjekxjdjd
heeee o şekil
Bir arkadaşım X hesabından erman toroğluna yorum yazmıştı şimdi mahkemelik oldu, dikkatli olmak lazım 😂
Aynen uzlaşma avukatı para istiyor oda vermedi sonuna kadar uğraşacam diyor sıkıntı senin anlayacağın sakin olmak lazım.
Silerim engellerim bu benim fikrim sayfam çünkü kimene herkes işine baksın keyfim ve kahyam bilir ona sormıcam 😊
Olur zevkle
Herkes benimle aynı düşünemez sonuçta o yüzden umursamam bile.
Cevabını başkası vermiş oluyor zaten. 😂
Köre işaret diliyle konuşmaya benzer onlarla tartışmak. Herkes kendi inancıyla yaşayacak.
Sallamam guler gecerimciler laf dalasina girmiyosa ben de bisey bilmiyorum :D
sakinim😌 (ben bile inanmadim 😀)
Cocuk demisken, ilerde oglum olursa naparim bilemiyorum :D ben boyleyken cocuk manyak otesi bisey cikar heralde😂
ne zaman gelir bilemeyiz😀
Engellerim, uğraşamam veya uğraşasım gelir laf sokarım
Engellik bir yorum olmuş bu ahah
Mis gibi engellemelik :D
Yorumunu da al git
Hassas olduğum konuysa ağız dalaşına girerim, değilse görmezden gelirim.
Konuya göre buz az kalabilir
Çok var ama yapacak şey yok.. saygılı olmak lazım tabiki
Hiç sallamam… Sanal klavye delikanlılarının hayatımda önemi yok…
Çok takılmam.
O an ki durumuma bağlı.
Ne diyebilirim onun düşüncesi sonuçta
Umursamam, polemiğe girerek kimseyi büyütmem 😏
Sıradaki reelse geçerim
Söverim
Kim sövmüş aa
Kaçtım 🤭
Ağızını burnunu kırarız hocam..
D şıkkını seçen benim 🤭🤭
Saldırgan olurum 😃
umursamam
Boşkoy der geçerim
Hiç umursamam
Güler geçerim
Hamminahmminahammina
Sen anladın beni canişkosummm
gecer giderim 😀
ocakta yemegim varmis 😀
ac kalir onca coluk cocuk ne yer
dur gidip ekmek pisireyim
Silerim
Aşkım 😘😘
🤣🤣🤣🤣
Sevgilim 😅😅😅
Seninle daha önce konuşmuştuk
Kavga ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?