Sanaldan yazıştığım çocuk benden hoşlanıyor mu?

2 ay boyunca biri ile sanaldan konuşuyorum. Birbirimizi hep Kanka diye hitap ediyoruz, çünkü ben bir ara başlatmıştım ona kanka demeye. Bana her gün günaydın ve arada bir iyi geceler mesajı yazıyor. Gün içinde hep yazışıyoruz ve ben yazmadığımda hep neyaptığımı soruyor. Bir ara en sevdiğim içeceği alıp içip bana fotoğraf gönderiyordu içeceğin. Ve bir ara bana en sevdiğin bitki ne diye sorup sonra çiçek mi demişti. Bir ara komik bir şey den dolayı gülmüştük sanalda bana : “iyiki varsın🌹” diye yazmıştı. 2 gün önce bir rüya gördüğünü söylemişti karmakarışık çok hatırlamadığı anlamsız bir rüya da o otogarda arkadaşı ile rüyasında sohbet ederken ben onun yanından bir şey ile geçip onunla selamlaşıp gittiğimi görmüş rüyasında. Bir ara da bir fotoğraf göndermişti bana kendisi ile 2 kız kardeşi bana göstermişti bunlar kardeşlerim diye ve küçük erkek kuzenisini hep atardı bana ben saçma bulurdum derdim kendime herkese mi atıyor acaba diye. Sizce bu çocuk benden hoşlanıyor mu yoksa arkadaş olarak mı görüyor?

Sanaldan yazıştığım çocuk benden hoşlanıyor mu?
Cevapla