Flörtüm kızları takip etti onu bırakmalı mıyım?

1 haftadır konuşuyoruz. Bana karşı çok nazik ve anlayışlı. Ben kendimi hazır hissettiğimde Paris’ten Türkiye’ye gelicek. 1 haftada ilişkinin adını koymadık tabiki ama dün 4-5 tane kızla takipleşti. Sinirlenmek ve konuşmayı kesmek için çok mu erken?

Flörtüm kızları takip etti onu bırakmalı mıyım?
Cevapla