Faturalıyım 500 TL 26 GB Paket çok mu pahalı?

Pahalı geldi bana ya turkcelliyim hadi başka hatta geçeyim diyorum çekmez diye korkuyorum da turkcell artık lüks oldu aşırı Pahalı 😏
Faturalıyım 500 TL 26 GB Paket çok mu pahalı?
Cevapla