Sadece youtube ve whatsapp kullanan için 60 gb 560 tl faturalı paket pahalı mı?

Öncelikle hepinize iyi akşamlar diliyorum ben bu yıl üniversite sınavına gireceğim şimdiden sınava hazırlanacağım ama benim hattım faturasız bu yüzden hattımı faturalıya geçiş yapmayı düşünüyorum ama aylık ne kadar internet bana yeter bilmiyorum sadece youtube dan ders videoları dinleyeceğim onun dışında sosyal medya kullanmıyorum instagram tiktok facebookum falan yok yani sadece youtube ve WhatsApp için internet kullanacağım hattım Türk Telekom bugün Türk Telekom mobil uygulamasından faturalı tarifelere baktım aylık 560 TL ye dijital fırsat 60 gb diye bir paket vardı içeriğine baktım ayda 60 gb internet 1000 dakika konuşma ve 250 SMS vardı sonra aileme söyledim ama babam izin vermedi o paket çok pahallıdır dedi. Arkadaşlar sizce bu faturalı paket çok mu pahalı?

Sadece youtube ve whatsapp kullanan için 60 gb 560 tl faturalı paket pahalı mı?
Cevapla