Hangi internet tarayıcısını kullanıyorsunuz? Avantajları neler?

BiBilen

Hangi internet tarayıcısını kullanıyorsunuz? Avantajları neler?

Google Chrome
Safari
Opera
Brave
Mozilla Firefox
Microsoft Edge
Diğer
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
1 yıl
Ben günlük hayatımda safariyi kullanıyorum. Genel anlamda avantajlar şu şekilde;

Safari
Hızlı, Pratik (Apple için)
Okuma Modu
Apple cihazları arasında uyum.

Brave
Listede En Güvenli
Kısıtlı reklamlar,
Youtube reklamları yok. (Tüm cihazlar)

Google Chrome -
Çok güçlü, yüksek performans sağlayan bir tarayıcıdır.
Eklenti mağazasası
En kapsamlı tarayıcı diyebiliriz ama yoruyor bilgisayarı. (Tüm cihazlar)

Mozilla - Chrome'dan daha güvenli. (Tüm cihazlar)

Opera
Oyuncular için ideal
VPN
Hızlı
Hangi internet tarayıcısını kullanıyorsunuz? Avantajları neler?
Cevapla