AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
62Cevap
Zenginliği mala mülke bağlamak yanliş olur bizim üstümüzde 5 ev var ben redmi kullanıyorum üstüne 1 de araba var bu beni fakirmi yapar hayır bence zengin dediğimiz iç güzellik olmali
"Arkadaşım öyle dedi ama emin olamadım."
Yeme bizi.. 😉
iPhone 15 pro Maxim var sevgilimin çok eski bir xiaomi böyle şeylere takılmayın
Seni bile satın alırım ben madem kendini pazarlıyorsun olur bu iş 😉
Fakir kime denir biliyor musun sen evi olmayana cebinde 5 kuruş olmayana fakir insanda değil iPhone, Samsung bile olmaz. Normal bir telefon alacak parası olmayana denir fakir. Fakirin ne demek olduğunu öğren önce ondan sonra yap zengin avcılığını sen. Kadın cinayetleri senin gibi tipler yüzünden daha da artacak buna hazırlıklı ol.
İphone sahibi zengindir diyen kişinin beyni fakirdir. Önce kendinzi sonra hayatı bir sorgulayın çöp gibi yaşayıp gidiyorsunuz birde gelmişsiniz burada bu saçma soruyu soruyorsunuz fikrimce oldukça fakirsiniz.
Bo*unu cıkarmasın arkadaşınn telefon markasına göre fakir zengin ayırımı yapacak kadar da düşmesin arkadaşın
herkesin iphonesi olmak zorunda degil ayrıca asırı iyi bir telefonda degil sadece guvenlikli bir telefon markası
Bende 8 var iPhone 8 zenginlik ile alakalı bir şey değil
Evet iphone 8 eski zaten o da fakire girer
Hayır bütün uygulamalar yükleniyor 6 s ve üstü yeni garantisi var 2025 e kadar benimkinin
2025'e 2 ay kaldı bilmem farkında mısın...
iPhone 5s ve se iPhone 5. iPhone 6 düz ler 12 iOS olanları eski bence
Bendeki 16 7 8 iOS bütün uygulamalar indirdim gta san gta vice City oyunu da dahil
Tamam kardeşim
2025 Ocak garantili mi dedim 10 ay daha garantisi var 2025 Temmuz 19 a kadar
O yüzden yeni daha
2 ay oldu garantili aldım Teknosa dan
Güle güle kullan dostum
Sağol sendeki garantili mi
Aynen yenilenmiş aldık olsun 1 sene garantisi 6 bin tl verdim 64 hafızaya
4 k kamera portre modu için aldım en çok da 4 k selfi modunu seviyorum iPhone 8 in 🍏
4 k video modunu çok nadir kullanıyorum
Genelde foto çekerken 4 k ya alıyorum
Evet
Çok megabayt kaplıyor ama 4 k foto video çekince iPhone 8 de
Sendeki iPhone X r mi
Onlara 18 iOS gelecek
19 iOS gelecek. iPhone se 2020 ye birde
Rut atsam benim 8 17 iOS olur da garanti kapsamı iptal oluyor benim için iOS önemli değil garanti önemli
Demek istediğimi anladın mı @bukizcokyalniz
Evet ablam
İphone sadece dış görünüş marka.
Kötü yanları var.
Arabası olmayan desen doğru
araba zaten şart bunu ek olarak diyorum
Soruya bak, bu kafayla gidersek nah gelişiriz.
Aynen
@teomanturk34 Bi de fakir yerine fako yazmış, dilimizin de içinden geçiyorlar..
Valla dostum bunlar nasıl yaşıyor ne içiyor aklım ermiyor bi türlü. Hani yaşam şartlarına baksan karşına alıp iki muhattap etsen döktügün kelimelere acırsın inan. Hani bu tür düşünce tipi insanların aileleri de önemli biliyonmu. Fako deyip alaya aldıgı ley yokluk. Yokluk insanı adam eder bilmiyom yaşadınmı yaşamadın mı ama ben çok gördüm hiç utanmadım ama seni dik eder inan seni hayatta daha tecrübeli eder. Ve son olarak da Efendimizin ben fakrımla övünürüm diyor nediyo sahabi fakrımla övünürüm fakirliginle övünürüm. Çünkü bizler bu dünyada yaşamıyoruz sadece bu dünyadan geciyoruz ve insan öldügünde alıp verdigi nefrsin dahi hesabını vericekken malın müşkün hesabını nasıl vericen. Kusura bakma başını agrıttım özür dilerim
@teomanturk34 Yok ne ağrıtması , doğruları yazmışsın. 🙏
Xiaomi varken enayi gibi ikisini alan da ne bileyim yani 😅
Telefon telefondur bana göre o kadar para vermek enayilik asıl
iPhone hiç almadım hiçte kullanmadım şimdi fakir mi oluyorum. Ne saçma bı düşünce
Samsung 24 ultra var iPhone ile aynı fiyat ama millet fakir sanıyor 😂
Ne değişiksiniz ya telefon markasına göre mi seçeceksin?
Telefona göre sevgili seçen ya ergendir ya da kişisel gelişimini tamamlayamamış biridir
aragorn 44 yaşında bir android sahibi çıktı arkadaşlar
Android kullansam bundan asla utanmazdım emin ol
Hayır iyi veremiyorlar
Ne demek oluyor birader
Sen söyle bilader
telefon alanı bulunda. 😂😂
nasıl yani telefonun yok mu senin
benim iphonem yok.
Ben tuşlu kullanıyom
Bu kafa için ne içiyorsunuz bebişlerim
Kafalari mi var sanki bunlarin
@ezcanrojan kafasız mi yaşıyorlar yani 😛
Beyinsizler yani
@ezcanrojan tövbe de
Telefonla fakirliğin ne alakası var
3. Şık; ne saçma sapan sorular bunlar
Bu derece ucubece bir görsel daha önce görmemiştim
iPhone um var fakirim
Fako ne ya 😅
Bakış acinizin ben daha ne diyim size
Kafanızı öpeyim 🤣
İspirto mu iciyolar kolonyami belli değil
@ÇölAslanıı gayet ayıklar merak etme, para avcıları
Katılıyorum 👍
ayfondan daha pahalı telefonlarda var :)
Niye sevgili phone aliyorki onu anlamadim?
Evet ayni benim gibidir. O erkek
Apple kapitalizm özentilik köleliğidir
Ne alaka ya sakamisinix
Senin bu arkadaşın kaç yaşında ya aptalmi bu
soru şaka demi :D
Aha geldi yine bir fakir
Sskldld
Sana yalnızlık müstehak
O arkadaşının * koyim
Bu soru şaka mı?
Eğer bu soru gerçekse benim ülkeye olan tek bir umudum yok artık bitti.
Aşırı fako (hmm)
ne alaka aw
Ne alaka be
Iphone alinca ne oluyormus
Samsung da normal
Saçmalamayın yaa
Fazla zeki bence..
Saçmaladınız iyice
Niye ya niye öyle dedin :s