Geliri iyi olmayan insanlar neden illa iPhone kullanmak istiyor?

Benim ailem varlıklı sayılır. Babam müteahhit, annemin güzellik salonu var, ailece en yüksek telefon modelimiz iPhone 7. Benim Samsung mesela, 4 senedir kullanıyorum. Telefonu falan pek önemseyen biri değilim zaten marka düşkünü de değilim ama ailesinin durumu hiç iyi olmadığı halde bir sürü borca girip iPhone 13 Pro alan arkadaşlarım var, çıktığı anda taksitle aldılar. Neden böyleler sizce?
Geliri iyi olmayan insanlar neden illa iPhone kullanmak istiyor?
Cevapla