Bir erkek neden bir kızın takibini kabul etmez? Geri çevirir?

Ben eski iş yerimde bir erkekten hoşlanıyordum. Kesinle aramızda her hangi bir dialog geçmemişti. Sadece bir birimizi görüntü olarak tanıyorduk. İşten çıktıktan sonra hoşlandığım erkek aklımdan çıkmadığı için bizim iş yerinin itiraf sayfasında itiraf yazmaya karar verdim. Çoçuğun görüntüsünü, yaptığı işleri detaylı bir şekilde anlatıp itiraf sayfasına atdım. Oda sağolsun paylaştı. 1 gün sonra yorumlara baktığımda tüm dostları onu etiketleyip, "seni diyorlar" , "yakışıklı olmanın avantajları" diye yorum yapmışlardı. Oda emojilerle cevap vermişdi. Çok mutluydum. Çünki ismini bile bilmediğim çoçuğun ismini öğrenmişdim. Ama tabi ne takip atdım, nede yazdım. Çünkü o aralar yeni işe girdiğim için çok yoğundum. "Zaten hesabın biliyorum, istediğim zaman takip atarım" diye düşündüm. 1 gün sonra itiraf sayfası bana fotoğraf gönderip, bu çoçuk sizin hesabınızı istiyor dedi. Fotoğrafa baktığımda hoşlandığım çoçuğun, itiraf sayfasına "bu itirafı yazan kızın hesabını verir misiniz lütfen?" diye israr etdiğini gördüm. İtiraf sayfası cevap vermeyince "ya da benim hesabımı verin" diye mesaj atmışdı. Bende itiraf sayfasına benim hesabım gizli kalsın ona vermeyin dedim. Oda tamam dedi. 1 gün sonra itiraf hesabına "cevap olarak çoçuğa ne yazdınız?" diye sordum. Fotoğraf atdı. Cevap olarak "sizin hesabınızı verdim" yazmış. Neyse 3 4 gün sonra dostlarının yorumlarına yanıt olarak bıraktığı emojilerino beğenip (itiraf yazanın ben olduğumu bilsin diye) üstünden hemen çoçuğa takip atdım. Ama geri çevirdi. Şoke oldum. Neden yani? Tanışmak gibi bir niyeti yokdusa neden yorumlara yanıt verdi ve itiraf hesabından benim hesabımı istedi? Aslında mesaj atıcaktım. Ama takibi bile kabul etmeyen birine nasıl sevgimi itiraf ede bilirdimki? Sizce neden takibimi kabul etmedi. Düşünmekten kafam çatlıyor
Bir erkek neden bir kızın takibini kabul etmez? Geri çevirir?
Cevapla