Merhabalar geçen hafta instadan bana biri yazdı kardeşimle story atmistim sevgilin mi yazdi bende soru işareti atti sonra yanlış anladin galiba sadece sevgilin mi diye sordum yazdi bende sevgilim galiba yazdim sag ol abla yazdi eyw kardeşim yazip engelledim bu aksam ailemle disardayim sarjim 1 yukarıdan fake bur hesaptan bur mesaj anama babam sövmüş namusuma neler neler demiş hayatımda hiç duymadığım küfürleri okudum sok oldum nutkum tutuldu gerçekten bu kadar dert olduğumu bilmiyodum ben eve gidio cevap yazana kafar engellemişti benim onu bulamayacağımı sandı ama mal olduğu için fakeyi kendi adıyla açmıştı gerçekten bu kadar nasıl iğrençleşebilir bi insan aklım almıyor
Güncellemeler
+1 yıl
Kendi numarası pardon
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
karaktersizdirler
Erkek yaptı mı elinin kırı kadın yaptı mı namussuz yurdum insanının cehaleti işte
Aynen öyle valla
İnstegramdan ne yazandan hayır gelir. Nede yazılandan hiç oralı olmam ben
İnsan bi noktada sinir oluyo ya
Olmamak mümkün değil narşist insanlar diyarı kendini pazarlama merkezi
Şikayet et donuna kadar al
Cok içimden geliyor ama cidden mahkemeyle uğraşmak istemiyorum onun ayarında bi paragraf yazsam en azından içim soğur
Karaktersiz işte
Boş ver onlar öz güvensiz ezik erkekler
Umrumda değil zaten onun aldığı aile terbiyesine tüküreyim bende bende ona ayni sekilde bir paragraf yazmam lazım
En azindan icim soğusun