Powerbank'imin şiştiğini fark ettim, kullanmaya devam etmek tehlikeli mi?

15.55
15.55

Henüz alalı daha bir buçuk yıl olmuştu şişti, döneminin parası ile 300 lira para vermiştik, sizce ne yapmalıyım? Aynı zamanda hızlı şarj özelliği de vardı, garantisi yok bu arada 6 ay süredeydi garantisi 6 ayda geçeli çok oldu ne yapmalıyım?

Bence çöpe atmalısın
Bence gittiği yere kadar kullanmalısın.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
1 yıl
Çöpe attım arkadaşlar, Süper bir soru sordun teşekkür ederim @вуηαяcσѕ
Powerbank'imin şiştiğini fark ettim, kullanmaya devam etmek tehlikeli mi?
Cevapla