Bunu nasıl normalleştirebiliyorsunuz aklım almıyor?

numara silme sorularını okudum erkek neden ayrıldıgı kızın numarasını silmez herkes normalleştirmiş erkek unutur erkek silmez ne alaka ya yarın dört gün sonra kız da eski erkek arkadaşının numarasını silmesin ozaman deyin önemli değil unuttu üşengeçlik yaptı Sorudalardaki cevapları okudum o kadar normalleştirmişler ki sanırım kimse gerçek sevgi ne sadakat ne bilmiyor. Eski sevgilisinin numarasını silmemek demek hala ona umut vermektir eski sevgilinin senden haberi var mı acaba? Eski sevgilide şey diye düşünüyordur eski sevgilim numaramı silmedi acaba hala beni seviyor mu diye düşünüyordur var öyleleri hatta burada soru olarak bir çok kız sormuş. Lütfen normalleştirmeyin bu durum ayrılık sebebi kimsenin yarabandı olmayın. ve normalleştirmeyin fikrim bu yönde

Bunu nasıl normalleştirebiliyorsunuz aklım almıyor?
Cevapla