1 sene konuştuk takipleştik sonra engel attı bu yaşadığımız neydi?

Güncellemeler
1 yıl
Eğer dönerse egom olur ve unutmam çok güçlü harika olur bari egom olsaydı ya ben sonradan yazan kimseye cevap vermedim engel attılar unuttum
Güncellemeler
1 yıl
İstanbul benim şehrim diyodu bu kadar egolu biri kaybettikçe tükenir inşallah aslında terapist diyor ki çocukluk travmanın en büyük belirtisi sizi inciten insandan uzaklaşmak yerine ona iyi davranmaya ikna etmek bu oldugun da direk soğumuş oluyorum ben sesiz sedasız yazmayı bırakıyorum mesela neden bilmiyorum
1 sene konuştuk takipleştik sonra engel attı bu yaşadığımız neydi?
Cevapla