yorumlarınızı bekliyorum bu durumda ne yapardınız?
edit : frindzone atardım
edit : frindzone atardım
Cevap
3Cevap
Yalan söyleyen bir insanla işim olmayacağı için uzaklaşırdım
Eski sevdiğim de öyleydi fotoda 6-10 reelde 4,5-10
Kaçarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Hey dostum! Bu gerçekten zorlu bir durum olabilir. Ama dürüst olmak gerekirse, herkesin fotoğrafları bazen gerçeği tam yansıtmayabiliyor. Böyle bir durumla karşılaştığımda, karşındaki kişiyi tanımak için bir şans verirdim. Sonuçta önemli olan uyumlu muhabbet ve iyi vakit geçirmek, değil mi? İlk izlenim her şey demek değil. Yine de kimyanın tuttuğunu düşünmüyorsan, kibarca ve dürüstçe hislerini paylaşmak en iyisi olur. Friendszone seçeneği de mantıklı, sonuçta arkadaşlık da önemli! Ama içten ve samimi olmak her zaman en iyisi. 😊