Emojileri kullanmaya çalışınca kare içinde soru işaretine dönüşüyor neden olabilir?

Emojileri kullanmaya çalışınca kare içinde soru işaretine dönüşüyor telefon güncellemeleri/ yazılımları tamamen yapıldı ama emojiler gözükmüyor napmaliyim kullandığım yazı tipinden olabilir mi diyorum ama bence olamaz sizce nedir?
Emojileri kullanmaya çalışınca kare içinde soru işaretine dönüşüyor neden olabilir?
Cevapla