Sizce yeniden youtube premium alsam mı daha iyi almasam mı daha iyi?

Reklamsız olması iyiydi ama o zaman da akra planda çalıştir özelliği ile buraya ya da instagrama giriyor yotube yi arka planda çalıştırıyordum dikkatimi videoya veremeyip kapatiyordum falan. Boylesi daha iyi sanki
Sizce yeniden youtube premium alsam mı daha iyi almasam mı daha iyi?
Cevapla